Wat kan ik voor je doen
Voor alle ondernemers die de administratie graag uit handen geven. Voor controle en het versturen van je btw aangifte. activeren van je bedrijfsmiddelen en nog veel meer
Voor startende ondernemer kan ik de administratie voor je inrichten. Bij het starten van je eigen bedrijf komt er nu eenmaal veel op je bord. Het opzetten van een administratie, btw hoe zit dat? Inschrijving Kvk en nog veel meer.
Je boekhouding inrichten en opstarten. Heb je misschien een koppeling nodig naar andere software zoals een reserveringsprogramma, ik kan de inrichting en aansluiting hiervan verzorgen.
De administratie plus btw aangiftes verzorgen. Wanneer je al je tijd wilt besteden in de zaken waar jij goed in bent, dan neem ik de randzaken uit handen.
Heb je een sparringpartner nodig om te zien waar je nog kunt groeien? Met ruim 20 jaar ervaring help ik je graag verder.
Het belangrijkste is niet ophouden met vragen stellen
Mijn Aanpak
Als ondernemer weet ik hoe het is om alle ballen in de lucht te houden. Dit maakt dat ik zal inhaken op jouw behoeften. Bij mij vind je een luisterend oor, loyaliteit, persoonlijke aandacht en een strategisch meedenker. Waar nodig spar ik graag met je over andere zaken dan de boekhouding, zoals: groei en hoe je dit kunt aanpakken. Ik tracht geen vrouw van succes te zijn, maar probeer liever iemand van waarde te zijn..
Hoe doe ik dit
Ik maak een compleet ingerichte administratie aan en installeer een App op je telefoon waarmee jij enkel foto’s van je bonnen hoeft in te schieten en facturen te maken voor je klanten. De rest regel ik.
Mijn Missie & visie
Ik ben een virtueel assistent die de boekhouding en de btw aangiften verzorgt . Dit doe ik voor ZZP’ers en het MKB. Hiervoor gebruik ik voor 85% het programma snelstart. Mijn visie is om zoveel mogelijk ondernemers te automatiseren, zodat zij meer tijd overhouden voor hun gezin en hobby’s
Wat is een Virtual Assistant
Een virtual assistant is een persoonlijke assistent die op afstand werkt. Als ondernemer kun je ondersteunende en/of routinematige werkzaamheden uitbesteden. Bijvoorbeeld omdat het te veel tijd kost. De ondernemer houdt daardoor tijd over om het bedrijf te laten groeien, of gewoon meer tijd over te houden voor privé. Daarnaast kan de virtual assistant ook als sparringpartner fungeren.
Een virtual assistant, ook wel VA genoemd, werkt vanuit het eigen (thuis)kantoor voor de opdrachtgever. Via telefoon, Skype en e-mail wordt contact onderhouden.
Er zijn 101 taken die een VA voor je kan doen. Bijvoorbeeld je boekhouding, facturen sturen naar je klanten, achter slecht betalende klanten aanzitten, papierwerk verwerken waar je nooit tijd voor hebt, onkosten bijhouden, reageren op informatieverzoeken, je nieuwsbrief naar je mailinglijst sturen. uitschrijven van je speech, verkoopafspraken met klanten inplannen, mailbox bijhouden, betaalbestanden klaarzetten voor je crediteuren, presentaties, rapporten, brieven, wordpress website design en nog veel meer!!
![Assistent](https://texelsadministratief.nl/wp-content/uploads/2020/07/Assistente-300x200.jpg)